TRÖTT!

Hejsan svejsan !
Förlåt att jag inte skrev igår för att jag va på kalas :)
Kalaset va jätte roligt .
Vi pratade och titta på film(Linas kvällsbok) och lekte "sanning ,konka eller prosent" Och vi va vakna hela natten .
Vi somnade 11 på morgonen.
Men idag så har jag varigt jätte trött .
Jag var hos Sofia på dan och vi kollade på en film (ingen aning om vad den hette)
sen så skulle jag hem till mig och äta . 
Jag åt Laxpasta (gott).
Efter så ringde Jossan och frågade om jag ville åka och cykla .
Även fasst jag va jätte trött så ville jag det .
Och sedan så ringde vi Fhilip och undra om han ville va med oss.
Det ville han .
Det va jätte skoj .

Jag är TRÖTT!<3
Puss och kram hejdå<3
// freesshii :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0